Audyt SEO to dokument sprawdzający serwis pod kątem błędów optymalizacyjno-cotentowych serwisu, w celu weryfikacji skuteczności witryny pod względem widoczności w organicznych wynikach wyszukiwarki Google.
Najczęściej błędy te powodują brak możliwości rozwoju serwisu, tym samym brak możliwości zwiększenia sprzedaży produktów lub usług. Audyt SEO zawiera kompletne zalecenia optymalizacyjne, po których rzetelnym wprowadzeniu serwis zacznie zwiększać swój zasięg i widoczność.
Kompleksowe podejście jest konieczne jeżeli chcemy by nasz serwis rósł i zyskiwał przewagę nad konkurencją. Audyt SEO jest nieodłącznym i darmowym elementem Kampanii Pozycjonowania (SEO).
Kompleksowe wytyczne SEO pozwolą na wyeliminowanie większości błędów optymalizacyjnych z Twojego serwisu.
Dzięki zastosowaniu TYLKO technik White Hat SEO masz pewność, że Twoja strona będzie bezpieczna i nie otrzyma kar.
Odpowiednio przygotowany i wdrożony audyt SEO skutecznie pomaga poprawić widoczność Twojego serwisu.
Audyt SEO to pierwsze, podstawowe i najważniejsze działanie z zakresu Kampanii Pozycjonowania. Powinno być realizowane cyklicznie.
Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztował
Twój Audyt SEO?
Przygotowując audyty SEO przykładamy bardzo dużą uwagę do jakości ich wykonania, a tym samym poruszamy wszystkie zagadnienia, które mają faktyczny wpływ na rozwój Twojego serwisu.
Przygotowanie pełnego Audytu SEO i zaleceń optymalizacyjnych to czasochłonny proces, w którym wykorzystywanych jest wiele specjalistycznych narzędzi. Audyt SEO jest nieodłącznym i darmowym elementem Kampanii Pozycjonowania (SEO). Z uwagi na różne wielkości serwisów nie jesteśmy w stanie określić dokładnej ceny – by uzyskać pełną wycenę prosimy o kontakt.
Poniżej prezentujemy przedziały cenowe Audytu SEO:
Audyt SEO przeprowadzany w serwisie pokazuje błędy optymalizacyjne danego serwisu w danym momencie. Nie jest on jednak w stanie wykluczyć błędów pojawiających się w serwisie podczas jego edycji i uzupełniania – rozwoju. Dlatego zalecamy przeprowadzanie re-audytów SEO co 3-6 miesięcy lub częściej jeżeli serwis jest często poddawany procesowi rozwoju.
Poza samymi re-audytami serwisu zalecamy również audytu uzupełniające takie jak:
Chcesz otrzymać darmowy, wstępny Audyt SEO?
Wypełnij brief i zobacz podstawowe błędy optymalizacyjne!
Pełne wdrożenie Audytu SEO pozwala znacząco zwiększyć widoczność serwisu w organicznych wynikach wyszukiwarki Google. Takie zwiększenie widoczności serwisu powoduje większa liczbę sesji w serwisie, a co za tym idzie wzrost sprzedaży produktów lub usług czy samych konwersji w postaci telefonów lub kontaktów mailowych.
Pytając czy warto jest wykonać profesjonalny audyt SEO?
Otrzymasz tylko jedną odpowiedź.
Warto!