Wkrótce pojawi się wersja audio.
Pozycjonowanie lokalne jest rozwiązaniem idealnym dla firm działających tylko i wyłącznie we wskazanym obszarze. Najlepiej jeżeli jest to konkretne miasto, wtedy działania z zakresu pozycjonowania lokalnego mają największy sens i przynoszą najlepsze rezultaty.
W procesie pozycjonowania lokalnego kluczową rolę odgrywa strona internetowa i wizytówka Google Moja Firma, gdyż w tych dwóch miejscach skupia się cała istota działań.
Pozycjonowanie lokalne polecamy w szczególności firmą z branży:
✔️ Gastronomicznej
✔️ Hotelarskiej
✔️ Mechaniki (szeroko pojętej)
✔️ Sklepów specjalistycznych
✔️ Usług
Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowało
POZYCJONOWANIE LOKALNE Twojej firmy?
Jeżeli usługi czy produkty Twojej firmy na ten moment nie sięgają poza granice konkretnej miejscowości, w której znajduje się firma nie ma sensu angażować dodatkowych środków pieniężnych w reklamowanie się na skalę wojewódzką czy ogólnopolską. Pozycjonowanie lokalne pozwoli Twojej firmie w dużo tańszy sposób dotrzeć do potencjalnego klienta, którego faktycznie jesteś w stanie obsłużyć.
Działając na mniejszym obszarze łatwiej jest wyrobić sobie wizerunek eksperta w danej branży z uwagi na liczbę potencjalnych klientów, do których możesz dotrzeć. Opinia eksperta w obszarze lokalnym z całą pewnością pozwoli Twojej firmie zainkasować dużą część klientów i stanąć przed perspektywą dalszego rozwoju – ekspansji na inne miasta.
Szybkie efekty
Większa liczba lokalnych klientów
Niski koszt reklamy
Promowanie firmy i jej usług czy produktów w wyznaczonej miejscowości jest dużo tańsze w stosunku reklamowania się w skali ogólnopolskiej. Nie ma tutaj znaczenia nośnik reklamowy. Po prostu działania w mniejszym obszarze są tańsze z uwagi na obszar właśnie. Dokładnie tak jest przy pozycjonowaniu. Lokalne pozycjonowanie skupia się na pozyskiwaniu klientów z danej miejscowości przez co środki potrzebne na prowadzenie działań SEO są niższe niż w skali ogólnopolskiej. Bez zmian pozostają jednak kwestia audytowo-optymalizacyjne, które odgrywają kluczową rolę, a zmienia się głównie aspekt związany z frazami kluczowymi.
Z reguły – choć nie zawsze, pozycjonowanie lokalne daje szybsze efekty aniżeli pozycjonowanie ogólnopolskie. Dzieje się tak z uwagi na popularność fraz kluczowych. Frazy kierowane na daną miejscowość mają z reguły mniejszą liczbę wyszukiwań i często łatwiej i szybciej ekspert SEO jest w stanie wprowadzić je na kluczowe pozycje.
Twoja firma działa lokalnie? Skontaktuj się z nami, a bezpłatnie przygotujemy dla Twojej firmy ofertę wraz z indywidualną strategią pozycjonowania lokalnego. Możesz też wybrać nasza nową ofertę SEO NA START.
Spotkamy by omówić szczegóły.
ul. Mickiewicza 9A, 62-800 Kalisz