Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/platne/serwer16761/public_html/smuggled/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854
📌 4 zalety pozycjonowania LOKALNEGO | Smuggled
Pon.-Pt. 8:00-18:00

4 zalety pozycjonowania lokalnego

Posłuchaj tego artykułu

Jeżeli nie możesz go przeczytać

Wkrótce pojawi się wersja audio.

Pozycjonowanie lokalne jest rozwiązaniem idealnym dla firm działających tylko i wyłącznie we wskazanym obszarze. Najlepiej jeżeli jest to konkretne miasto, wtedy działania z zakresu pozycjonowania lokalnego mają największy sens i przynoszą najlepsze rezultaty.

W procesie pozycjonowania lokalnego kluczową rolę odgrywa strona internetowa i wizytówka Google Moja Firma, gdyż w tych dwóch miejscach skupia się cała istota działań.

Pozycjonowanie lokalne polecamy w szczególności firmą z branży:

✔️ Gastronomicznej
✔️ Hotelarskiej
✔️ Mechaniki (szeroko pojętej)
✔️ Sklepów specjalistycznych
✔️ Usług

Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowało 
POZYCJONOWANIE LOKALNE Twojej firmy?

Jeżeli usługi czy produkty Twojej firmy na ten moment nie sięgają poza granice konkretnej miejscowości, w której znajduje się firma nie ma sensu angażować dodatkowych środków pieniężnych w reklamowanie się na skalę wojewódzką czy ogólnopolską. Pozycjonowanie lokalne pozwoli Twojej firmie w dużo tańszy sposób dotrzeć do potencjalnego klienta, którego faktycznie jesteś w stanie obsłużyć.

Działając na mniejszym obszarze łatwiej jest wyrobić sobie wizerunek eksperta w danej branży z uwagi na liczbę potencjalnych klientów, do których możesz dotrzeć. Opinia eksperta w obszarze lokalnym z całą pewnością pozwoli Twojej firmie zainkasować dużą część klientów i stanąć przed perspektywą dalszego rozwoju – ekspansji na inne miasta.

Co daje pozycjonowanie lokalne?

Szybkie efekty

Większa liczba lokalnych klientów

Niski koszt reklamy

Promowanie firmy i jej usług czy produktów w wyznaczonej miejscowości jest dużo tańsze w stosunku reklamowania się w skali ogólnopolskiej. Nie ma tutaj znaczenia nośnik reklamowy. Po prostu działania w mniejszym obszarze są tańsze z uwagi na obszar właśnie. Dokładnie tak jest przy pozycjonowaniu. Lokalne pozycjonowanie skupia się na pozyskiwaniu klientów z danej miejscowości przez co środki potrzebne na prowadzenie działań SEO są niższe niż w skali ogólnopolskiej. Bez zmian pozostają jednak kwestia audytowo-optymalizacyjne, które odgrywają kluczową rolę, a zmienia się głównie aspekt związany z frazami kluczowymi.

Z reguły – choć nie zawsze, pozycjonowanie lokalne daje szybsze efekty aniżeli pozycjonowanie ogólnopolskie. Dzieje się tak z uwagi na popularność fraz kluczowych. Frazy kierowane na daną miejscowość mają z reguły mniejszą liczbę wyszukiwań i często łatwiej i szybciej ekspert SEO jest w stanie wprowadzić je na kluczowe pozycje.

Twoja firma działa lokalnie? Skontaktuj się z nami, a bezpłatnie przygotujemy dla Twojej firmy ofertę wraz z indywidualną strategią pozycjonowania lokalnego. Możesz też wybrać nasza nową ofertę SEO NA START.

Chcesz rozwijać firmę?

Skontaktuj się z nami

Telefon

Chętnie porozmawiamy o Twojej reklamie.

Email

Prześlemy gotowe rozwiązanie mailem.

Biuro

Spotkamy by omówić szczegóły.

ul. Mickiewicza 9A, 62-800 Kalisz

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Leave a Reply