Podczas wstępnych rozmów z klientem ustaliliśmy, że kluczowe będzie dotarcie do grupy docelowej lokalu we wskazanej lokalizacji (Kalisz), rozpowszechnienie informacji na temat nowej marki i pozyskanie “fallowersów” na nowo powstałym fanpage.
☑️ brak strony internetowej,
☑️ brak fanpage na platformie Facebook.
Po ustaleniu zakresu prac przystąpiliśmy do realizacji. Fanpage w niespełna 5 dni uzyskał ponad 600 polubień, posty dotarły do ponad 70 tys. osób z grupy docelowej i uzyskały ponad 5 tys. aktywności.
Chcesz by Twoja firma również
rozwinęła skrzydła?
W PRZECIĄGU 5 DNI OD ROZPOCZĘCIA DZIAŁAŃ.
Zmiana wyglądu sklepu, przebiegu koszyka zakupowego, dodania możliwości dokonywania płatności kartą i dodanie komunikatora online w systemie live była istotnym elementem projektu. Te działania stanowiły filar dla dalszych działań i pozwoliły skrócić średni czas trwania sesji poprawiając przy tym ilość dokonywanych zakupów.
Zmiana layoutu miała na celu uporządkowanie sklepu, nadanie mu efektu świeżości i przejrzystości. Dodanie możliwości płacenia kartą było elementem pozwalającym zdecydowanie zmniejszyć współczynnik porzuconych koszyków.