Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/platne/serwer16761/public_html/smuggled/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854
📄 Brief E-marketing 🔥 Darmowa wycena projektu!| Smuggled.pl
Pon.-Pt. 8:00-18:00

Brief e-marketing

Wycena działań e-marketingowych

Przygotowując wycenę działań e-marketingowych bierzemy pod uwagę wiele czynników takich jak, wiek domeny, konkurencyjność, sezonowość i inne, które poparte są wieloma analizami nie tylko Twojego serwisu ale całej branży. Ale najważniejsze informacje dostarczasz nam właśnie TY! Wypełniając poniższy formularz kontaktowy ułatwisz nam prace, a sobie dasz gwarancję profesjonalnie przygotowanego planu marketingowego wraz z wyceną.

Poza samą wyceną otrzymujesz rozpisaną strategię e-marketingową (plan działań), harmonogram i media plan, który w czytelny sposób informuje Cię ile w danym miesiącu przeznaczysz na inwestycję! Do naszych planów dodajemy również nasze rekomendacje poparte latami doświadczeń. 

Nie czekaj wypełnij poniższy brief i pozwól nam działać! 

Formularz nie jest krótki, pozwoli nam jednak wycenić ofertę szytą na Twoją miare.

Wypełnij formularz i otrzymaj wycenę

Na początek informacje techniczne:

Przejdźmy do szczegółów:
Jaki ma być cel kampanii? Np. zwiększenie sprzedaży, ruchu na stronie, generowanie leadów, itd.

Zakres działań, które chcą Państwo podjąć

Kampania SEOKampania PPC (Google Ads)Kampania PPC (Facebook Ads)Kampania PPC (Instagram Ads)Content MarketingLead GenerationEmail MarketingInne

Jeżeli w poprzednim pytaniu zaznaczono "Inne" wpisz zakres działań poniżej. W innym wypadku zostaw kropkę (.)

Jaki produkt/usługa ma największą marże? (który produkt/usługa ma być najbardziej promowana)

Na mierzeniu jakich działań kładziony jest największy nacisk? Np. zakup produktu, wypełnienie formularza, zapis na newsletter, itd.

Jaka jest największa konkurencja?

Jakie działania były prowadzone do tej pory?

Kim jest klient? Przykładowa persona/y: ile ma lat, gdzie mieszka, czym się zajmuje, ile zarabia, czym się interesuje?

Jaka jest aktualna skala działań?
Globalna (świat/europa)OgólnopolskaLokalna (województwo/miasto/dzielnica)
Na jakie słowa kluczowe powinna być Twoim zdaniem prowadzona kampania w wyszukiwarce? Proszę wymienić kilka fraz.

Jaką kwotę chcesz przeznaczyć na inwestycje w działania e-marketingowe (budżety kampanii + opłata dla agencji)?

1700 zł - 2900 zł3000 zł - 4900 zł5000 zł - 6900 złInna
Jeżeli w poprzednim pytaniu zaznaczono "Inne" podaj wartość poniżej. W innym wypadku zostaw kropkę (.)

Zostaliśmy przez kogoś poleceni? Wpisz osobę polecającą możliwe, że dostaniesz rabat.

To już prawie koniec! Pozostały tylko dane kontaktowe:


0+
Klientów
1000+
Godzin optymalizacji
0%
Zadowolonych klientów
0+
Lat doświadczenia