Pon.-Pt. 8:00-18:00

Brief e-marketing

Wycena działań e-marketingowych

Przygotowuj─ůc wycen─Ö dzia┼éa┼ä e-marketingowych bierzemy pod uwag─Ö wiele czynnik├│w takich jak, wiek domeny, konkurencyjno┼Ť─ç, sezonowo┼Ť─ç i inne, kt├│re poparte s─ů wieloma analizami nie tylko Twojego serwisu ale ca┼éej bran┼╝y. Ale najwa┼╝niejsze informacje dostarczasz nam w┼éa┼Ťnie TY! Wype┼éniaj─ůc poni┼╝szy formularz kontaktowy u┼éatwisz nam prace, a sobie dasz gwarancj─Ö profesjonalnie przygotowanego planu marketingowego wraz z wycen─ů.

Poza sam─ů wycen─ů otrzymujesz rozpisan─ů strategi─Ö e-marketingow─ů (plan dzia┼éa┼ä), harmonogram i media plan, kt├│ry w czytelny spos├│b informuje Ci─Ö ile w danym miesi─ůcu przeznaczysz na inwestycj─Ö! Do naszych plan├│w dodajemy r├│wnie┼╝ nasze rekomendacje poparte latami do┼Ťwiadcze┼ä.┬á

Nie czekaj wypełnij poniższy brief i pozwól nam działać! 

Formularz nie jest kr├│tki, pozwoli nam jednak wyceni─ç ofert─Ö szyt─ů na Twoj─ů miare.

Wypełnij formularz i otrzymaj wycenę

Na pocz─ůtek informacje techniczne:

Przejdźmy do szczegółów:
Jaki ma by─ç cel kampanii? Np. zwi─Ökszenie sprzeda┼╝y, ruchu na stronie, generowanie lead├│w, itd.

Zakres dzia┼éa┼ä, kt├│re chc─ů Pa┼ästwo podj─ů─ç

Kampania SEOKampania PPC (Google Ads)Kampania PPC (Facebook Ads)Kampania PPC (Instagram Ads)Content MarketingLead GenerationEmail MarketingInne

Jeżeli w poprzednim pytaniu zaznaczono "Inne" wpisz zakres działań poniżej. W innym wypadku zostaw kropkę (.)

Jaki produkt/us┼éuga ma najwi─Öksz─ů mar┼╝e? (kt├│ry produkt/us┼éuga ma by─ç najbardziej promowana)

Na mierzeniu jakich działań kładziony jest największy nacisk? Np. zakup produktu, wypełnienie formularza, zapis na newsletter, itd.

Jaka jest najwi─Öksza konkurencja?

Jakie działania były prowadzone do tej pory?

Kim jest klient? Przykładowa persona/y: ile ma lat, gdzie mieszka, czym się zajmuje, ile zarabia, czym się interesuje?

Jaka jest aktualna skala działań?
Globalna (┼Ťwiat/europa)Og├│lnopolskaLokalna (wojew├│dztwo/miasto/dzielnica)
Na jakie słowa kluczowe powinna być Twoim zdaniem prowadzona kampania w wyszukiwarce? Proszę wymienić kilka fraz.

Jak─ů kwot─Ö chcesz przeznaczy─ç na inwestycje w dzia┼éania e-marketingowe (bud┼╝ety kampanii + op┼éata dla agencji)?

1700 zł - 2900 zł3000 zł - 4900 zł5000 zł - 6900 złInna
Je┼╝eli w poprzednim pytaniu zaznaczono "Inne" podaj warto┼Ť─ç poni┼╝ej. W innym wypadku zostaw kropk─Ö (.)

Je┼╝eli posiadasz kod rabatowy wpisz go w tym miejscu.

To już prawie koniec! Pozostały tylko dane kontaktowe:


0+
Klient├│w
1000+
Godzin optymalizacji
0%
Zadowolonych klient├│w
0+
Lat do┼Ťwiadczenia