Na kwotę reklamy PPC w Facebook i Instagram składają się dwa elementy. Pierwszy to budżet reklamowy – czyli kwota przeznaczana na reklamy oraz wynagrodzenie agencji – kwota za obsługę kampanii. W Smuggled minimalny budżet na reklamę Facebook i Instagram Ads to 600 zł miesięcznie bez górnego limitu, zaś wynagrodzenie agencji rozpoczyna się już od kwoty 600 zł.
Więcej na temat samych reklam Facebook i Instagram Ads dowiesz się pod tym adresem.
Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowała
Twoja reklama Facebook i Instagram Ads?
Zwiększające świadomość
Zwiększające ruch
Generujące sprzedaż
Pozyskujące kontakty
Wysokość opłaty agencyjnej zależy w dużej mierze od ilości i rodzajów kampanii Facebook i Instagram Ads. W przypadku jednej kampanii Facebook & Instagram Ads pobierana jest jedna opłata agencyjna, w przypadku kolejnego projektu reklamowego Facebook i Instagram Ads pobierana jest osobna opłata agencyjna. Ma to związek z koniecznością przygotowania nowej kampanii reklamowej.
W ramach opłaty agencyjnej w Smuggled gwarantujemy:
Pomagamy również w:
Prowizja za obsługę kampanii PPC rozpoczyna się od 500 zł miesięcznie.
Koszty kampanii Facebook i Instagram Ads są bardzo zróżnicowane z uwagi na branże, konkurencyjność i popyt na dany produkt/usługę. Koszt wyświetlenia reklamy rozpoczyna się od mniej niż jednego grosza, a może sięgnąć kilku lub kilkunastu groszy. Koszt kliknięcia w link reklamowy to kwoty od kilku groszy do kilku złotych. Rozbieżność jest duża, tak samo jak różnorodność branż naszych klientów. Z naszego doświadczenia wynika, że sensowną kampanię w Facebook i Instagram Ads można rozpocząć już od 600 zł budżetu reklamowego.
Nie wiesz, która metoda rozliczenia będzie najlepsza dla Ciebie?
Skontaktuj się z naszym specjalistą!
Kampanie tego typu polecamy wszystkim klientom. W szczególności tym, którzy dopiero rozpoczynają prowadzenie swojej firmy z uwagi na szybkie efekty kampanii. Kampanie na platformie Facebook i Instagram to doskonały wybór do okazyjnego promowania swojej oferty czy wydarzenia. Jest to jednak równie dobry wybór do długofalowego – ciągłego promowania swojej firmy.
Poniższa wycena jest jedynie przykładem. Ceny mogą się różnić w zależności od branży, konkurencyjności czy zakresu prac. By uzyskać dokładną wycenę zapraszamy do kontaktu.
Budżet reklamowy | Prowizja |
---|---|
< 2 000 zł | 600 zł |
> 2 100 zł | 30% budżetu |