Coraz częściej spotykamy się z potrzebą klienta w przeprowadzeniu jednorazowej kampanii PPC, mającej na celu wypromowanie wydarzenia czy zbliżającej się promocji.
Takie kampanie często nie muszą być realizowane co miesiąc, a jedynie cyklicznie. Z tego powodu przygotowaliśmy ofertę dla jednorazowej kampanii PPC.
Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowała
Twoja kampania PPC?
Sieć wyszukiwania
Sieć reklamowa
Google zakupy
Kampania w YouTube
Kampania Gmail
Zwiększające świadomość
Zwiększające ruch
Generujące sprzedaż
Pozyskujące kontakty
Z uwagi na jednorazowy lub okresowy charakter promocji koszty przygotowania kampanii są stosunkowo wysokie, jednak taka kampania może być wykorzystywana wtedy kiedy jest potrzebna, a jej ponowne uruchomienie nie zajmuje wiele czasu.
Konfiguracja kampanii – to koszt przygotowania całej kampanii. Dobranie grupy docelowej, targetowanie, frazy kluczowe, hasła reklamowe, umiejscowienie i wiele więcej. Są to elementy kluczowe do utworzenia kampanii.
Obsługa kampanii – obejmuje jej prowadzenie, nadzór, wprowadzanie zmian i przygotowanie raportu końcowego z kampanii.
Budżet reklamowy – mówiąc prostym językiem to kwota, za którą kampania będzie działała i pozyskiwała potencjalnych klientów. W zależności od branży, regionu i konkurencyjności te stawki będą wyższe lub niższe. Kwota 600 zł to jednak absolutnie minimum przy miesięcznej kampanii PPC.
Wybór odpowiedniej platformy do promowania wydarzenia czy promocji jest bardzo istotny, gdyż reklama na każdej z tych platform zachowuje się inaczej. Przy promowaniu wydarzenia lub naboru warto wybrać Facebook i Instagram Ads, przy okresowej promocji produktów dobrym rozwiązaniem będzie jedna i druga platforma.
Podczas konsultacji z klientem dążymy do poznania potrzeb klientów marki i zdefiniowania najlepszej lokalizacji dla reklam firmy.
Poniższa wycena jest jedynie przykładem. Ceny mogą się różnić w zależności od branży, konkurencyjności czy zakresu prac. By uzyskać dokładną wycenę zapraszamy do kontaktu.
Budżet reklamowy | Opłaty 1'wszy mc | Opłaty kolejny mc |
---|---|---|
< 2000 zł | 900 zł (obsługa) | 40% budżetu (obsługa) |
> 2100 zł | 40% budżetu (obsługa) | 30% budżetu (obsługa) |