Pon.-Pt. 8:00-18:00

Jednorazowa kampania PPC – cennik

Ile kosztuje jednorazowa kampania PPC?

Coraz częściej spotykamy się z potrzebą klienta w przeprowadzeniu jednorazowej kampanii PPC, mającej na celu wypromowanie wydarzenia czy zbliżającej się promocji. 

Takie kampanie często nie muszą być realizowane co miesiąc, a jedynie cyklicznie. Z tego powodu przygotowaliśmy ofertę dla jednorazowej kampanii PPC.

Budżet reklamowy

Kwota przeznaczana na reklamę
od600

Wynagrodzenie agencji

Prowizja za prowadzenie kampanii
od600

Konfiguracja kampanii

Jednorazowe przygotowanie kampanii
od1100

Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowała
Twoja kampania PPC?

Rodzaje kampanii Google Ads

Sieć wyszukiwania

Sieć reklamowa

Google zakupy

Kampania w YouTube

Kampania Gmail

Rodzaje kampanii FB&Insta Ads

Zwiększające świadomość

Zwiększające ruch

Generujące sprzedaż

Pozyskujące kontakty

Jak rozkładają się koszty?

Z uwagi na jednorazowy lub okresowy charakter promocji koszty przygotowania kampanii są stosunkowo wysokie, jednak taka kampania może być wykorzystywana wtedy kiedy jest potrzebna, a jej ponowne uruchomienie nie zajmuje wiele czasu. 

Konfiguracja kampanii – to koszt przygotowania całej kampanii. Dobranie grupy docelowej, targetowanie, frazy kluczowe, hasła reklamowe, umiejscowienie i wiele więcej. Są to elementy kluczowe do utworzenia kampanii. 

Obsługa kampanii – obejmuje jej prowadzenie, nadzór, wprowadzanie zmian i przygotowanie raportu końcowego z kampanii.

Budżet reklamowy – mówiąc prostym językiem to kwota, za którą kampania będzie działała i pozyskiwała potencjalnych klientów. W zależności od branży, regionu i konkurencyjności te stawki będą wyższe lub niższe. Kwota 600 zł to jednak absolutnie minimum przy miesięcznej kampanii PPC.

budżet reklamowy | smuggled.pl

W Smuggled bazujemy na doświadczeniu. Dlatego budżet reklamowy nie może być niższy niż 600 zł by osiągać dobre wyniki.

ruch płatny vs ruch organiczny | smuggled.pl

Google Ads czy Facebook Ads?

Wybór odpowiedniej platformy do promowania wydarzenia czy promocji jest bardzo istotny, gdyż reklama na każdej z tych platform zachowuje się inaczej. Przy promowaniu wydarzenia lub naboru warto wybrać Facebook i Instagram Ads, przy okresowej promocji produktów dobrym rozwiązaniem będzie jedna i druga platforma. 

Podczas konsultacji z klientem dążymy do poznania potrzeb klientów marki i zdefiniowania najlepszej lokalizacji dla reklam firmy.

Przykładowa wycena

Poniższa wycena jest jedynie przykładem. Ceny mogą się różnić w zależności od branży, konkurencyjności czy zakresu prac. By uzyskać dokładną wycenę zapraszamy do kontaktu.

Miesięczna kampania PPC FB&Insta Ads



Budżet reklamowy Opłaty 1'wszy mc Opłaty kolejny mc
< 1 000 zł 600 zł (obsługa) + 1100 zł (konfiguracja) 600 zł (obsługa)
> 1 000 zł 600 zł + 20% powyżej budżetu 1 000 zł (obsługa) + 1100 zł (konfiguracja) 600 zł + 20% powyżej budżetu 1 000 zł (obsługa)

* minimalny budżet 600 zł

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Od razu porozmawiajmy o korzyściach!

Zadzwoń do nas

Od razu przygotujemy dla darmową Ciebie ofertę!

Wypełnij Brief E-marketingowy

Wrócimy z informacją do 24h!

Wypełnij formularz kontaktowy