Nie da się jednoznacznie określić ceny za pozycjonowanie serwisu, gdyż składa się ona z wielu zmiennych. Oferujemy jednak trzy warianty rozliczenia – Ryczałt, Rozliczenie godzinowe, Podstawa + Efekt. By uzyskać dokładną wycenę skontaktuj się z nami, a my przygotujemy indywidualną wycenę.
Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowało
Twoje pozycjonowanie?
Jest to najpopularniejszy model rozliczenia. Przy ryczałcie cennik jest mocno uzależniony od branży czy konkurencji. Umożliwia on jednak agencji podjęcie pełnego wachlarza działań, w tym takie elementy jak:
Stawki za pozycjonowanie w rozliczeniu ryczałtowym rozpoczynają się od 600 zł miesięcznie dla małych serwisów.
Rozliczenie na zasadzie stawki godzinowej szczególnie polecamy firmą, które posiadają wewnętrzny dział marketingowy i chcą sprawdzić efekty ich działań lub dla firm, które samodzielnie chcą realizować strategię wskazaną przez agencję Smuggled. Istnieje również możliwość prowadzenia pełnej kampanii pozycjonowania w rozliczeniu godzinowym. Wynagrodzenie naliczane jest za każdą rozpoczętą godzinę pracy specjalisty i wynosi od 150 do 200 zł w zależności od branży i konkurencyjności. Klient otrzymuje pełne zestawienie godzinowe
Nie wiesz, która metoda rozliczenia będzie najlepsza dla Ciebie?
Skontaktuj się z naszym specjalistą!
Rozliczenie podstawa + efekt to model idealny dla firmy, które nie chcą lub nie mogą w początkowej fazie współpracy inwestować większych pieniędzy w marketing. Zastosowanie podstawy pozwala naszej agencji wprowadzić szereg działań marketingowych z zakresu analityki czy linkbuildingu. Płatność za efekt naliczana jest zaś dopiero w momencie uzyskania przez serwis konkretnych wartości konwersji, widoczności lub ruchu.
Wśród elementów odpowiadających za konwersje wyróżniamy:
Wysokość opłaty za konwersje ustalana jest indywidualnie gdyż dla każdego przedsiębiorcy lead sprzedażowy może mieć inną wartość.
Wśród elementów odpowiadających za efekt wyróżniamy:
Stawka za efekt jest ruchoma i uzależniona od branży i konkurencyjności i wacha się między 0,50 zł a 4 zł za jedną sesję. Obliczana jest na zasadzie Google Analytics, z którego mnożone są wyniki sesji razy określoną stawkę za kliknięcie.
Przy kompleksowym audycie SEO sprawdzanych jest wiele elementów, które mają faktyczny wpływ na widoczność serwisu w wynikach wyszukiwarki Google. Ceny za audyt serwisu ustalamy indywidualnie po wcześniejszej weryfikacji.
W naszych kompleksowych ofertach pozycjonowania stron i pozycjonowania lokalnego audyt SEO jest przeprowadzany w ramach umowy i nie podlega dodatkowym opłatom.
Do tematu analityki internetowej podchodzimy elastycznie. Od jednorazowych analiz do analiz cyklicznych czy przygotowywania pełnych raportów weryfikacyjnych każdego miesiąca z efektów pracy specjalisty czy innej agencji. Wachlarz jest bardzo duży i po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu z naszym specjalistą. Najczęściej rozliczamy się w formie rozliczenia godzinowego.