Na kwotę reklamy PPC w Google Ads składają się dwa elementy. Pierwszy to budżet reklamowy – czyli kwota przeznaczana na reklamy oraz wynagrodzenie agencji – kwota za obsługę kampanii. W Smuggled minimalny budżet na reklamę Google Adwords to 600 zł miesięcznie bez górnego limitu, zaś wynagrodzenie agencji rozpoczyna się od kwoty 600 zł.
Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowała
Twoja reklama Google Ads?
Sieć wyszukiwania
Sieć reklamowa
Google zakupy
Kampania w YouTube
Kampania Gmail
Wysokość opłaty agencyjnej zależy w dużej mierze od rodzaju kampanii Google Ads. Kampania w sieci wyszukiwania czy sieci reklamowej jest znacząco tańsza, aniżeli kampania produktowa, czy zestaw kampanii. Wynika to z faktu większej ilości czasu koniecznego do przeznaczenia na obsługę kampanii.
W ramach opłaty agencyjnej w Smuggled gwarantujemy:
Pomagamy również w:
Prowizja za obsługę kampanii PPC rozpoczyna się od 600 zł miesięcznie.
Z uwagi na różny koszt za kliknięcie reklamy (od 0,10 gr do 50 zł) zależny od branży i konkurencyjności nie jesteśmy w stanie wskazać optymalnego budżetu reklamowego bez wcześniejszej analizy serwisu. Jednak z naszego doświadczenia wynika, że minimalna kwota jaką należy przeznaczyć na płatną reklamę w Google Ads to 600 zł miesięcznie. Jeżeli jednak pracujesz w branży takiej jak finansowa czy nieruchomości z góry możemy powiedzieć, że taki budżet z pewnością nie wystarczy – są to bardzo konkurencyjne branże, w których co roku firmy przeznaczają olbrzymie kwoty na reklamę internetową.
Nie wiesz, która metoda rozliczenia będzie najlepsza dla Ciebie?
Skontaktuj się z naszym specjalistą!
Kampanie płatne typu Google Ads polecamy wszystkim klientom, a szczególnie tym, którzy dopiero rozpoczynają prowadzenie strony www czy sklepu internetowego. Dlaczego? Efekty pozycjonowania możemy zaobserwować dopiero do kilku miesiącach od wprowadzenia koniecznych zmian optymalizacyjnych. W przypadku Google Ads efekty te są widoczne niemalże od razu. Płatne kampanie reklamowe pozwalają naszemu serwisowi od razu pojawić się na górze listy wyników wyszukiwania nad wynikami organicznymi co daje znaczącą przewagę nad konkurencją. Z tego powodu polecamy ją także serwisom o ugruntowanej pozycji na rynku. Kampania Google Adwords pozwoli im pozyskać nowych klientów!
Poniższa wycena jest jedynie przykładem. Ceny mogą się różnić w zależności od branży, konkurencyjności czy zakresu prac. By uzyskać dokładną wycenę zapraszamy do kontaktu.
Budżet reklamowy | Prowizja |
---|---|
< 2 000 zł | 600 zł |
> 2 100 zł | 30% budżetu |
Budżet reklamowy | Prowizja |
---|---|
< 2 000 zł | 600 zł |
> 2 100 zł | 30% budżetu |
Budżet reklamowy | Prowizja |
---|---|
< 2 000 zł | 600 zł |
> 2 100 zł | 30% budżetu |
Budżet reklamowy | Prowizja |
---|---|
< 2 000 zł | 600 zł |
> 2 100 zł | 30% budżetu |