Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/platne/serwer16761/public_html/smuggled/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854
Reklama w poczcie Gmail 📨 prosta i nienachalna | Smuggled.pl
Pon.-Pt. 8:00-18:00

Reklama w poczcie Gmail

Wprowadzenie do reklamy Gmail

W zasadzie każdy internauta w dzisiejszych czasach posiada pocztę elektroniczną. W Polsce (zgodnie z danymi za rok 2019) pocztę w Gmail posiada 8,84 mln użytkowników co stanowi 31,29 % wszystkich polskich internautów. Dlaczego by nie skorzystać z tego faktu i nie docierać do potencjalnych klientów w prosty, przystępny i nienachalny sposób? 

Reklama Gmail - przykład
e-mail marketing oferta miniaturka | smuggled.pl

Co to jest kampania reklamowa w poczcie Gmail?

Kampania reklamowa w poczcie Gmail (z ang. Gmail Sponsored Promotions) w skrócie GSP to forma reklamy, która wyświetlana jest użytkownikom w ich skrzynkach mailowych poczty Google. W swoim wyglądzie przypomina standardową wiadomość e-mail, jest jednak wyświetlana w zakładce Oferty lub Społeczności na samej górze listy wiadomości mailowych. Jest to bardzo przystępna forma promocji, która umożliwia nam precyzyjne określenie grupy docelowej oraz naturalny wydźwięk. Jest to dobra alternatywa gdy nie posiadamy bazy mailingowej.

Precyzyjne kierowanie

Dzięki precyzyjnemu kierowaniu reklam możemy dokładnie określić osoby, do których chcemy kierować reklamę!

Nienachalna forma

Przystępna forma reklamy w postaci wiadomości e-mail sprawia, że nasza reklama jest chętniej wyświetlana i daje dobre efekty.

Wysoka widoczność

Umiejscowienie reklamy na górze listy wiadomości daje efekty w postaci dużej widoczności naszej reklamy na platformie Gmail!

Duży zasięg

Dzięki blisko 9 mln. użytkowników w Polsce reklama w Gmail pozwala nam docierać do szerokiej grupy odbiorców.

Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowała
Twoja reklama w poczcie Gmail?

Jak wygląda reklama w poczcie Gmail?

Reklama w poczcie elektronicznej Gmail wyświetla się głównie w zakładce oferty na samej górze listy wiadomości. Od zwykłych wiadomości odróżnia ją brak możliwości zaznaczenia przez kliknięcie w kwadrat 🟩, brak daty dostarczenia oraz etykietę [Reklama]. Można ją jednak dodać do ulubionych. 

Wygląd reklamy w poczcie Gmail

Forma reklamy jest jednak identyczna jak zwykłej wiadomości. Otrzymujemy informację o nadawcy, tytuł wiadomości oraz zajawkę – skrócony opis marketingowy, informujący o zawartości podstrony.

Gdy przejdziemy do zawartości wiadomości zobaczymy treść reklamy, przycisk umożliwiający przejście na stronę reklamodawcy oraz druki przycisk umożliwiający zapisanie wiadomości w skrzynce odebranych e-maili byśmy mogli wrócić do niej w przyszłości.

Reklama w poczcie Gmail - przykłąd wyglądu 1
Reklama w poczcie Gmail - przykłąd wyglądu 2

Jakie są korzyści z reklamy w Gmail?

Niepodważalną korzyścią z inwestycji w reklamy w Gmail’u jest fakt, iż nie potrzebujemy posiadać bazy mailingowej przez co Gmail Sponsored Promotions jest idealną propozycją dla nowych firm wchodzących na rynek, ale również tych które chcą docierać do większej liczby klientów. 

Kampania reklamowa w poczcie elektronicznej daje nam również możliwość szczegółowego śledzenia efektów ze względu na emisje jej z panelu Google Ads. Taka forma reklamy jest przystępna, stosunkowo niedroga (w porównaniu z Google Ads) oraz posiada możliwość szczegółowego kierowania do grupy docelowej.

Dla jakich firm dedykowana jest reklama Gmail?

Reklama w poczcie Gmail jest najczęściej wykorzystywana przez branże deweloperskie, sklepy internetowe (e-commerce) jak i firmy usługowe, jednak tak naprawdę jest dedykowana dla wszystkich firm ze wszystkich sektorów. Jej przystępna forma pozwala reklamować zarówno produkty jak i usługi, a co za tym idzie może być również wykorzystywana wybiórczo w okresie promocyjnym lub świątecznym. Duża baza użytkowników sprawia, że kampania będzie docierać do dużej liczby odbiorców i pozwoli przyciągnąć ich uwagę.

Nadal nie jesteś przekonany, czy reklamy w Gmail są dla Ciebie?
Skontaktuj się z naszym specjalistą!

Jakie są metody kierowania kampanii reklamowej w poczcie Gmail?

Reklama w poczcie elektronicznej Gmail może korzystać z większości tych metod kierowania dostępnych w Google Ads. 

Odbiorcy o podobnych zainteresowaniach – ta forma kierowania umożliwia nam dotarcie do potencjalnych klientów z wskazanych kategorii utworzonych przez Google na zasadzie zachowań użytkowników i ich tendencji zakupowych.

Kierowanie na listę klientów – to nic innego jak kierowanie wiadomości do bazy adresów e-mail reklamodawcy.

Dane demograficzne – ten typ kierowania umożliwia określenie konkretnego wieku i płci osób u których będzie wyświetlana reklama.

Remarketing – to możliwość kierowania reklamy do osób, które już miały styczność z ofertą Twojej firmy. By wykorzystać ten sposób kierowania lista remarketingowa musi posiadać conajmniej 100 użytkowników, którzy byli aktywni w ciągu ostatnich 30 dni.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Od razu porozmawiajmy o korzyściach!

Zadzwoń do nas

Od razu przygotujemy dla darmową Ciebie ofertę!

Wypełnij Brief E-marketingowy

Wrócimy z informacją do 24h!

Wypełnij formularz kontaktowy