Pon.-Pt. 8:00-18:00

Reklama w poczcie Gmail

Wprowadzenie do reklamy Gmail

W zasadzie ka┼╝dy internauta w dzisiejszych czasach posiada poczt─Ö elektroniczn─ů. W Polsce (zgodnie z danymi za rok 2019) poczt─Ö w Gmail posiada 8,84 mln u┼╝ytkownik├│w co stanowi 31,29 % wszystkich polskich internaut├│w. Dlaczego by nie skorzysta─ç z tego faktu i nie dociera─ç do potencjalnych klient├│w w prosty, przyst─Öpny i nienachalny spos├│b?┬á

Reklama Gmail - przykład
e-mail marketing oferta miniaturka | smuggled.pl

Co to jest kampania reklamowa w poczcie Gmail?

Kampania reklamowa w poczcie Gmail (z ang. Gmail Sponsored Promotions) w skr├│cie GSP to forma reklamy, kt├│ra wy┼Ťwietlana jest u┼╝ytkownikom w ich skrzynkach mailowych poczty Google. W swoim wygl─ůdzie przypomina standardow─ů wiadomo┼Ť─ç e-mail, jest jednak wy┼Ťwietlana w zak┼éadce Oferty lub Spo┼éeczno┼Ťci na samej g├│rze listy wiadomo┼Ťci mailowych. Jest to bardzo przyst─Öpna forma promocji, kt├│ra umo┼╝liwia nam precyzyjne okre┼Ťlenie grupy docelowej oraz naturalny wyd┼║wi─Ök. Jest to dobra alternatywa gdy nie posiadamy bazy mailingowej.

Precyzyjne kierowanie

Dzi─Öki precyzyjnemu kierowaniu reklam mo┼╝emy dok┼éadnie okre┼Ťli─ç osoby, do kt├│rych chcemy kierowa─ç reklam─Ö!

Nienachalna forma

Przyst─Öpna forma reklamy w postaci wiadomo┼Ťci e-mail sprawia, ┼╝e nasza reklama jest ch─Ötniej wy┼Ťwietlana i daje dobre efekty.

Wysoka widoczno┼Ť─ç

Umiejscowienie reklamy na g├│rze listy wiadomo┼Ťci daje efekty w postaci du┼╝ej widoczno┼Ťci naszej reklamy na platformie Gmail!

Du┼╝y zasi─Ög

Dzi─Öki blisko 9 mln. u┼╝ytkownik├│w w Polsce reklama w Gmail pozwala nam dociera─ç do szerokiej grupy odbiorc├│w.

Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowała
Twoja reklama w poczcie Gmail?

Jak wygl─ůda reklama w poczcie Gmail?

Reklama w poczcie elektronicznej Gmail wy┼Ťwietla si─Ö g┼é├│wnie w zak┼éadce oferty na samej g├│rze listy wiadomo┼Ťci. Od zwyk┼éych wiadomo┼Ťci odr├│┼╝nia j─ů brak mo┼╝liwo┼Ťci zaznaczenia przez klikni─Öcie w kwadrat ­ččę, brak daty dostarczenia oraz etykiet─Ö [Reklama]. Mo┼╝na j─ů jednak doda─ç do ulubionych.┬á

Wygl─ůd reklamy w poczcie Gmail

Forma reklamy jest jednak identyczna jak zwyk┼éej wiadomo┼Ťci. Otrzymujemy informacj─Ö o nadawcy, tytu┼é wiadomo┼Ťci oraz zajawk─Ö – skr├│cony opis marketingowy, informuj─ůcy o zawarto┼Ťci podstrony.

Gdy przejdziemy do zawarto┼Ťci wiadomo┼Ťci zobaczymy tre┼Ť─ç reklamy, przycisk umo┼╝liwiaj─ůcy przej┼Ťcie na stron─Ö reklamodawcy oraz druki przycisk umo┼╝liwiaj─ůcy zapisanie wiadomo┼Ťci w skrzynce odebranych e-maili by┼Ťmy mogli wr├│ci─ç do niej w przysz┼éo┼Ťci.

Reklama w poczcie Gmail - przyk┼éa╠Ęd wygla╠Ędu 1
Reklama w poczcie Gmail - przyk┼éa╠Ęd wygla╠Ędu 2

Jakie s─ů korzy┼Ťci z reklamy w Gmail?

Niepodwa┼╝aln─ů korzy┼Ťci─ů z inwestycji w reklamy w Gmail’u jest fakt, i┼╝ nie potrzebujemy posiada─ç bazy mailingowej przez co Gmail Sponsored Promotions jest idealn─ů propozycj─ů dla nowych firm wchodz─ůcych na rynek, ale r├│wnie┼╝ tych kt├│re chc─ů dociera─ç do wi─Ökszej liczby klient├│w.┬á

Kampania reklamowa w poczcie elektronicznej daje nam r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç szczeg├│┼éowego ┼Ťledzenia efekt├│w ze wzgl─Ödu na emisje jej z panelu Google Ads. Taka forma reklamy jest przyst─Öpna, stosunkowo niedroga (w por├│wnaniu z Google Ads) oraz posiada mo┼╝liwo┼Ť─ç szczeg├│┼éowego kierowania do grupy docelowej.

Dla jakich firm dedykowana jest reklama Gmail?

Reklama w poczcie Gmail jest najcz─Ö┼Ťciej wykorzystywana przez bran┼╝e deweloperskie, sklepy internetowe (e-commerce) jak i firmy us┼éugowe, jednak tak naprawd─Ö jest dedykowana dla wszystkich firm ze wszystkich sektor├│w. Jej przyst─Öpna forma pozwala reklamowa─ç zar├│wno produkty jak i us┼éugi, a co za tym idzie mo┼╝e by─ç r├│wnie┼╝ wykorzystywana wybi├│rczo w okresie promocyjnym lub ┼Ťwi─ůtecznym. Du┼╝a baza u┼╝ytkownik├│w sprawia, ┼╝e kampania b─Ödzie dociera─ç do du┼╝ej liczby odbiorc├│w i pozwoli przyci─ůgn─ů─ç ich uwag─Ö.

Nadal nie jeste┼Ť przekonany, czy reklamy w Gmail s─ů dla Ciebie?
Skontaktuj si─Ö z naszym specjalist─ů!

Jakie s─ů metody kierowania kampanii reklamowej w poczcie Gmail?

Reklama w poczcie elektronicznej Gmail mo┼╝e korzysta─ç z wi─Ökszo┼Ťci tych metod kierowania dost─Öpnych w Google Ads.┬á

Odbiorcy o podobnych zainteresowaniach – ta forma kierowania umo┼╝liwia nam dotarcie do potencjalnych klient├│w z wskazanych kategorii utworzonych przez Google na zasadzie zachowa┼ä u┼╝ytkownik├│w i ich tendencji zakupowych.

Kierowanie na list─Ö klient├│w – to nic innego jak kierowanie wiadomo┼Ťci do bazy adres├│w e-mail reklamodawcy.

Dane demograficzne – ten typ kierowania umo┼╝liwia okre┼Ťlenie konkretnego wieku i p┼éci os├│b u kt├│rych b─Ödzie wy┼Ťwietlana reklama.

Remarketing – to mo┼╝liwo┼Ť─ç kierowania reklamy do os├│b, kt├│re ju┼╝ mia┼éy styczno┼Ť─ç z ofert─ů Twojej firmy. By wykorzysta─ç ten spos├│b kierowania lista remarketingowa musi posiada─ç conajmniej 100 u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy byli aktywni w ci─ůgu ostatnich 30 dni.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Od razu porozmawiajmy o korzy┼Ťciach!

Zadzwoń do nas

Od razu przygotujemy dla darmow─ů Ciebie ofert─Ö!

Wypełnij Brief E-marketingowy

Wr├│cimy z informacj─ů do 24h!

Wypełnij formularz kontaktowy