Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/platne/serwer16761/public_html/smuggled/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854
TikTok Ads 🎶 Reklama na TikToku | Smuggled.pl
Pon.-Pt. 8:00-18:00

TikTok Ads – Reklama na TikToku

Wprowadzenie do TikTok Ads

Social Media stale się rozwijają i dostarczają młodym odbiorcom coraz to nowe możliwości i miejsca do spędzania czasu. Nie inaczej jest w przypadku TikToka. Aplikacja stworzona we wrześniu 2016 roku, która w roku 2018 wykupiła Musical.ly jest jedną z najpopularniejszych aplikacji na świecie dostępną w kilkudziesięciu wersjach językowych. W kwietniu 2020 roku korzystało z niej już ponad dwa miliardy użytkowników. Baza ta cały czas rośnie, a przeważająca część użytkowników to osoby w wieku 16-24 lata. 

Jeżeli produkty lub usługi Twojej firmy kierowane są właśnie do młodych osób to jest to obecnie najlepsze miejsce do reklamowania Twojej firmy. Nie inaczej jest w przypadku gdy chcesz odmłodzić wizerunek firmy.

TikTok aplikacja

Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowała
Twoja reklama TikTok Ads?

Dokładność targetowania

Reklama na TikToku posiada rozwinięty system targetowania. Dzięki temu możemy bardzo dokładnie określić grupę docelową.

Niski koszt

Kampania reklamowa na TikToku w wielu branżach oznacza stosunkowo niski koszt dotarcia do klienta.

Szeroki zasięg

Duża ilość użytkowników TikToka daje nam bardzo duże możliwości w kontekście budowania szerokich zasięgów kampanii.

Zwiększa zaufanie

Kampania TikTok Ads to nie tylko reklama sprzedażowa, to również kampania PR’owa, która zwiększa zaufanie klientów.

Dostępne formy reklamy na TikToku

TikTok pomimo, iż jest bardzo prostą i intuicyjną platformą daje nam szereg możliwości w kreowaniu kampanii reklamowych. 

Pośród celów możemy wyróżnić tutaj kampanie, których celem jest

  • – konwersja w witrynie (sprzedaż, kontakt, pozostawienie kontaktu),
  • – wyświetlenia (dotarcie z reklamą do jak największej ilości osób),
  • – ruch (przekierowanie do strony internetowej jak największej liczby użytkowników),
  • – instalacja aplikacji,
  • – maksymalizacja wyświetleń wideo,
  • – generowanie leadów bezpośrednio przez aplikację. 

Ponadto TikTok umożliwia nam przeprowadzanie testów A/B kampanii 

TikTok Cele reklamowe

Jaki zasięg ma reklama na TikToku?

Zasięg kampanii reklamowej na TikToku to tylko i wyłącznie kwestia budżetu oraz grupy docelowej, do której chcemy dotrzeć. Liczba użytkowników TikToka to ponad 2 miliardy osób na całym świecie. Potencjalny zasięg zależy więc od wielu kwestii, w tym obszaru działalności Twojej firmy!

Ile kosztuje TikTok ads?

Koszt reklamy na TikToku jest zależny od celów które chcesz osiągnąć. Ciężko jednoznacznie stwierdzić jaki budżet będzie najlepszy. Należy jednak pamiętać, że reklama na TikToku jest droga. Minimalny dzienny budżet reklamowy to 200 zł, co daje minimum 6200 zł miesięcznego budżetu reklamowego. 

Jakie są korzyści z reklamy na TikToku?

Ogromny zasięg, młoda grupa docelowa i content, który przyciąga wzrok. Dobra kampanii na TikToku musi posiadać bardzo ciekawy content, bez którego środki na reklamę będą po prostu przepalane. 

Nie wiesz jaki typ reklamy wybrać?
Zapytaj jednego z naszych ekspertów!

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Od razu porozmawiajmy o korzyściach!

Zadzwoń do nas

Od razu przygotujemy dla darmową Ciebie ofertę!

Wypełnij Brief E-marketingowy

Wrócimy z informacją do 24h!

Wypełnij formularz kontaktowy