Social Media stale się rozwijają i dostarczają młodym odbiorcom coraz to nowe możliwości i miejsca do spędzania czasu. Nie inaczej jest w przypadku TikToka. Aplikacja stworzona we wrześniu 2016 roku, która w roku 2018 wykupiła Musical.ly jest jedną z najpopularniejszych aplikacji na świecie dostępną w kilkudziesięciu wersjach językowych. W kwietniu 2020 roku korzystało z niej już ponad dwa miliardy użytkowników. Baza ta cały czas rośnie, a przeważająca część użytkowników to osoby w wieku 16-24 lata.
Jeżeli produkty lub usługi Twojej firmy kierowane są właśnie do młodych osób to jest to obecnie najlepsze miejsce do reklamowania Twojej firmy. Nie inaczej jest w przypadku gdy chcesz odmłodzić wizerunek firmy.
Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowała
Twoja reklama TikTok Ads?
Reklama na TikToku posiada rozwinięty system targetowania. Dzięki temu możemy bardzo dokładnie określić grupę docelową.
Kampania reklamowa na TikToku w wielu branżach oznacza stosunkowo niski koszt dotarcia do klienta.
Duża ilość użytkowników TikToka daje nam bardzo duże możliwości w kontekście budowania szerokich zasięgów kampanii.
Kampania TikTok Ads to nie tylko reklama sprzedażowa, to również kampania PR’owa, która zwiększa zaufanie klientów.
TikTok pomimo, iż jest bardzo prostą i intuicyjną platformą daje nam szereg możliwości w kreowaniu kampanii reklamowych.
Pośród celów możemy wyróżnić tutaj kampanie, których celem jest
Ponadto TikTok umożliwia nam przeprowadzanie testów A/B kampanii
Zasięg kampanii reklamowej na TikToku to tylko i wyłącznie kwestia budżetu oraz grupy docelowej, do której chcemy dotrzeć. Liczba użytkowników TikToka to ponad 2 miliardy osób na całym świecie. Potencjalny zasięg zależy więc od wielu kwestii, w tym obszaru działalności Twojej firmy!
Koszt reklamy na TikToku jest zależny od celów które chcesz osiągnąć. Ciężko jednoznacznie stwierdzić jaki budżet będzie najlepszy. Należy jednak pamiętać, że reklama na TikToku jest droga. Minimalny dzienny budżet reklamowy to 200 zł, co daje minimum 6200 zł miesięcznego budżetu reklamowego.
Ogromny zasięg, młoda grupa docelowa i content, który przyciąga wzrok. Dobra kampanii na TikToku musi posiadać bardzo ciekawy content, bez którego środki na reklamę będą po prostu przepalane.
Nie wiesz jaki typ reklamy wybrać?
Zapytaj jednego z naszych ekspertów!